Resultat 1 til 5 av 5
Tråd: Reputation
Threaded View
-
03-01-2006, 13:35 #1
Reputation er et system som er laget primært for å øke kvaliteten på postene i et forum.
Slik fungerer det å få rep-power (altså det antallet poeng du GIR)
- Når en bruker registrerer seg får de utgitt +10 poeng.
- Når en bruker har vært registrert i over 365 dager vil de få en reputation-altering power av +1 *
- Hver gang en bruker passerer 1000 posts vil de får en reputation-altering power av +1 *
- Hver gang en bruker passerer 100 rep points vil de får en reputation-altering power av +1 *
- For å kunne gi rep points må en bruker ha minimum 50 posts og minimum +10 rep points.
- En bruker kan gi 10 stemmer hver 24 time.
- En bruker må gi minst 3 andre personer en stemme før det er mulig å stemme på samme personen igjen.
* Reputation-Altering Power = Hvor mangen poeng din stemme teller, dette er i utgangspunktet +/- 1. Utfyller du et eller flere av kravene over vil den øke med +/- 1 eller mer.
- Moderatorer og Admin skal ikke gi reputation med mindre det er en post/person som bryter med reglene, eller det er en post som er usedvanelig bra da de har en rep-power av +/- 10
- Dette skal være poeng du gir til folk du mener hever nivået, altså svarer godt på det folk spør om. Nå trenger man jo ikke gi på hver eneste post. Men ett poeng i ny og ne.
- Det samme gjelder folk du synes drar ned. Poster du mener er helt tragiske, unyttige, bryter reglene og slikt.
De som f.eks finner mye bra info og ellers er flinke til å svare synes jeg fortjener å få poeng. Om jeg synes Cowgirl har fått seg en himla fin bil, så gir jeg ikke ut poeng.
Men uansett er det hyggelig om du skriver grunnen til stemmen, på godt og vondt, og gjerne navnet ditt.
Stemmene du gir er anonyme. Moderatorer og admin er det eneste som ser hvem stemmer er fra. Jeg kan finne det ut for deg om du lurer.
Har du vært ivrig på stemmeknappen en gretten dag, så kan du jo krype til meg og be meg slette minusene...ingen skam å snu
- Ellers så har dere også muligheten til å stemme på tråder, stjernene du ser øverst til høyre her... Dette er jo et greit verktøy for å lose andre til en stjerne post

- Refferals/henvisninger er om du har vervet noen til å bli medlem. Mer om dette kan du lese på forumets FAQ's http://forum.club-honda.org/faq.php?...errals_explain
Er det noen som synes de har blitt urettmessig stemt på, kontakt meg.
Sist endret av Karina; 11-04-2007 kl 10:55.
Karina KalvikStyremedlem @ 200sx-klubben
'93 Insane 200sx s13