Resultat 1 til 15 av 15
Threaded View
-
14-02-2012, 11:29 #1
Legger inn årene som webmaster
Jeg tror nå det trengs en omveltning her i klubben for at den ikke skal gå samme vei som 200sx-ogn mm. Skrev en "er vi i live" tråd på styreforumet for ei uke sia og har fått 1, ett svar. Håper noen der ute føler de ønsker å bidra litt til å tilby landets hondaentusiaster fortsatt deltakelse i fantastiske CHN. Det trengs nok ikke mer enn et knippe folk med litt engasjement for å dra klubben opp til nye storhetstider.
Det ble som enkelte fikk merke litt krøll med shoppen etter siste oppdatering av vbulletin. I denne er det gjort større endringer i kontigentsystemet, dette har da ført til at de som har fornyet medlemsskapet i perioden før og under oppdateringen kan ha støtt på problemer. Nå er det to uker siden jeg etterspurte betalingsinformasjon for å kunne kryss-sjekke og evnt gi brukere tilgangen de hadde betalt for. Dette har jeg enda ikke engang fått respons på selv om jeg har purret via både chn, mail og facebook. Shopsystemet skal nå være oppe og gå, men jeg har ennå ingen mulighet til å kontrollere de brukerene som evnt har opplevd problemer.
Jeg kan ikke lengre gjøre jobben jeg har tatt ansvar for og føler derfor det blir feil å sitte med stillingen.
ps: jeg tar vare på alt av filer jeg måtte sitte på slik at eventuelle plakater, flyere, etc vil være tilgjengelige. Sender over disse pr mail på forespørsel."d finnes ganske mye bra lesning for hondaeiere her på forumet, enten man lurer på hvorfor d15z1 går så dårlig selv om den har v-tech (VTEC ffs), hvor man får kjøpt angeleyes eller hvorfor preluden ikke alltid starter."
'92 Honda Prelude VTEC (prosjekt)

Svar med sitat